کتاب فین‌‌تک

انتشارات معتبر وایلی آوریل 2016 کتاب فین‌تک را منتشر کرد که به صورت جمع‌سپاری تولید شده و 166 نفر در نگارش آن همکاری کرده‌اند. شبکه راه پرداخت کتاب فین‌تک را ترجمه و آماده انتشار ساخته است.

6,850,000 تومان
50,000,000 تومان
پایان یافته
  • کتاب فین‌‌تک
  • کتاب فین‌‌تک
  • کتاب فین‌‌تک
  • کتاب فین‌‌تک
  • کتاب فین‌‌تک

چرا «کتاب فین‌تک»؟

چرا یک کتاب دیگر؟ چرا حجم تولید محتوا در دنیا در گستره‌ای به‌ظاهر کوچک مثل فین‌تک این‌همه زیاد است؟ آیا کسی این محتواها را مصرف هم می‌کند؟ اصلاً این همه محتوا چه تأثیری در مسیر پیش روی کسب‌وکارها دارند؟ با وجود این همه محتوا چرا گفته می‌شود ایراد بزرگی که در کسب‌وکارهای فناورانه ایرانی موج می‌زند عدم دانش و آگاهی است؟ برخی می‌گویند دانش و آگاهی هست؛ همت اجرا نیست! واقعا دانش و آگاهی هست؟ چرا حجم تولید محتوا بخشی مثل فناوری‌های بانکداری و پرداخت جهان این‌همه زیاد است که گاهی ما حتی فرصت نمی‌کنیم واژه‌ها را معادل‌سازی کنیم؟ ابتدا بر روی جلد این کتاب نوشته بودیم فناوری‌های مالی، ولی دیدیدم که بیشتر مخاطبان ما می‌گویند فین‌تک! پس چرا خودمان را خسته کنیم و اصرار کنیم بر فارسی‌نویسی! بهتر نیست این‌ها را بگذاریم برای فرهنگستان زبان و برویم سراغ اصل مطلب؟ اصل مطلب چیست؟ تغییرات خیلی زیاد است؛ زیادتر از چیزی که بتوانیم به آسانی تصور کنیم. یکی از بهترین راه‌ها برای زنده ماندن در این تغییرات هم آشنایی با روندها است. «کتاب فین‌تک» یکی از آن کتاب‌هایی است که به خوبی ما را با روندهای مهم فین‌تک جهان آشنا می‌کند. در حجم انبوه مطالبی که هر روز تولید می‌شود این کتاب مانند یک فانوس دریایی می‌ماند.

کتاب فین‌تک نه تنها به حوزه‌ای نسبتا جدید می‌پردازد بلکه خودش هم به شیوه‌ای جدید تولید شده است. شاید چند سال قبل نمی‌شد تصور کرد صدها نفر از سرتاسر جهان بدون این که در یک محل فیزیکی  واحد دور هم جمع شوند کتابی بنویسند. کتاب فین‌تک دید خوبی نسبت به تغییرات پیرامون به ما می‌دهد.

وقتی صحبت از فین‌تک می‌کنیم یعنی داریم درباره استفاده نوآورانه از فناوری برای ارائه خدمات مالی حرف می‌زنیم. ما در شبکه راه پرداخت در این مدت مطالب متعددی درباره فین‌تک منتشر کرده‌ایم و خیلی‌ها چیزهای زیادی درباره فین‌تک می‌دانند. ما تصور می‌کنیم این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که درباره فین‌تک در جهان منتشر شده است. استقبال از این کتاب هم در جهان چنان زیاد بود که نویسندگان این کتاب در حال نوشتن 3 ادامه دیگر بر این کتاب هستند. شما می‌توانید با پیش‌خرید این کتاب جزو اولین کسانی باشید که این کتاب ارزشمند را به محض انتشار دریافت می‌کنند. 

قیمت هرجلد از این کتاب 60 هزار تومان است ولی برای کسانی که این کتاب را از طریق فاندوران پیش‌خرید کنند قیمت هر جلد 45 هزار تومان است. 

شما می‌توانید با پیش‌خرید حتی یک نسخه از این کتاب ما را همراهی کنید. اگر مراسم رونمایی برای کتاب گرفتیم حتما از شما دعوت می‌کنیم که در این برنامه حضور داشته باشید. 

بعد از انتشار کتاب هم کارگاه «کتاب فین‌تک» در کافه‌آی‌تی برگزار می‌گردد.

 

دیگر کتاب‌های منتشر شده ما

  • فرهنگ واژه‌های بانکداری و پرداخت الکترونیک
  • دانشنامه پرداخت و بانکداری الکترونیکی
  • بانک ۳.۰
  • بانک دیجیتال
  • بانکداری مجازی
  • گسست بانک‌ها

 

اگر شما نماینده یک کسب‌وکار هستید و علاقه دارید که حامی انتشار این کتاب باشید می‌توانید به یکی از روش‌های زیر از ما حمایت کنید:

حامی پلاتین

اگر بیش از 200 جلد از کتاب را سفارش دهید ما لوگوی شما را در پشت کتاب و در داخل کتاب درج می‌کنیم. همچنین به پاس قدردانی از شما یک صفحه از داخل کتاب را به عنوان یادداشت برای شما کنار گذاشته‌ایم.

حامی طلایی

اگر بیش از 100 جلد از کتاب را سفارش دهید، ما لوگوی شما را در پشت کتاب و در داخل کتاب درج می‌کنیم.

حامی نقره‌ای

اگر بیش از 50 جلد از کتاب را سفارش دهید، ما لوگوی شما را در داخل کتاب و در بخش حامیان درج می‌کنیم.

10 تیر 1396
شروع پروژه

  • 21 آبان 1396

    بازگشت حمایت ها

    با توجه به عدم موفقیت کمپین، همه حمایت های برگشت خورده و مبلغ حمایت به حساب حامیان در فاندوران ریخته شد.

برای کامنت گذاشتن باید ثبت نام یا ورودکنید
24 مرداد 1396
45,000تومان
23 مرداد 1396
45,000تومان
45,000تومان
22 مرداد 1396
45,000تومان
45,000تومان

پاداش ها

45,000 تومان

کتاب چاپی

اولین نفری باشید که به محض انتشار کتاب فین‌تک آن را دریافت می‌کنید.

400,000 تومان

کتاب چاپی

10 جلد کتاب فین‌تک

1,000,000 تومان

کتاب چاپی

25 جلد «کتاب فین‌تک»؛ دعوت به کارگاه کتاب فین‌تک در کافه آی‌تی

2,500,000 تومان

حامی نقره‌ای

50 جلد «کتاب فین‌تک»؛ درج لوگو در داخل کتاب و در بخش حامیان؛ دعوت به حضور در کارگاه «کتاب فین‌تک» در کافه آی‌تی

5,000,000 تومان

حامی طلایی

100 جلد «کتاب فین‌تک»؛ درج لوگو در پشت کتاب و داخل کتاب؛ دعوت به کارگاه فین‌تک در کافه آی‌‌تی

10,000,000 تومان

حامی پلاتین

200 جلد «کتاب فین‌تک»؛ درج لوگو در پشت جلد کتاب و داخل آن و یک صفحه یادداشت در کتاب؛ دعوت به حضور در «کارگاه فین‌تک» در کافه آی‌تی