چار کتاب (مجموعه‌ای از خلاصه‌کتاب‌ها)

چار کتاب قراره یه سایت و اپلیکیشن باشه پر از خلاصه کتاب‌هایی که دوست‌شون داریم و به دردمون می‌خورن. این‌جوری می‌تونیم کتابایی که واقعا می‌خوایم رو سریع‌تر پیدا کنیم و بیش‌تر کتاب بخونیم!

1,034,000 تومان
20,000,000 تومان
پایان یافته

از اون‌جایی که ما خیلی داستان گفتن دوست داریم ولی قراره کتابای غیرداستانی رو خلاصه کنیم، می‌خوایم داستانِ این کتابای غیرداستانی رو این‌جا براتون تعریف کنیم!

 

چار کتاب چیه؟ چرا مشارکت در پروژه‌ی چار کتاب؟

برا همه‌ی ما اتفاق افتاده که دوست داشته باشیم در یه زمینه‌ی خاص اطلاعات‌مونو بیش‌تر کنیم. حالا ممکنه به خاطر کارمون بوده باشه یا علاقه‌مون یا این‌که صرفا کنج‌کاو بوده باشیم.

ما هم مثل همه همین‌طوری بودیم تا این‌که چند وقت پیش تصمیم گرفتیم یه کار برا خودمون راه بندازیم. تو فرآیند راه انداختن این کار این‌قدر سوالا و مشکلات مختلف برامون پیش اومد که مجبور بودیم بیش‌تر از همیشه دنبال پیدا کردن جواب باشیم. و جالب این‌جاست که جواب اکثر سوالامونو مثل همیشه تو کتابا پیدا کردیم.

اما این مشکلا که یکی یکی حل می‌شدن، یه مشکل جدید پیدا شد. برا پیدا کردن و خوندن کتابایی که جواب سوالای ما رو داشتن، خیلی وقت لازم بود.

نشستیم و به این فکر کردیم که چه جوری این مشکل جدیدو حل کنیم. جوابی که بهش رسیدیم، این بود که هر کس دنبال یه کتاب بره و بعد از خوندن اون کتاب، یه خلاصه ازش به بقیه ارائه بده. این‌جوری می‌تونستیم با صرف زمان کم‌تر، کتابای بیش‌تری بخونیم. و همین شد که ایده‌ی چار کتاب متولد شد.

 

چار کتاب برای این افراد طراحی شده:

  • افرادی که می‌خوان زیاد کتاب بخونن ولی وقت زیادی ندارن
  • افرادی که موقع انتخاب کتاب با یه موضوع خاص به مشکل برمی‌خورن و قبل از صرف وقت و هزینه دوست دارن درمورد محتوای کتاب بیش‌تر بدونن
  • افرادی که دوست دارن نکات کلیدی کتابای مفید همیشه در دست‌رس‌شون باشه
  • افرادی که دوست دارن تو حوزه‌ی تخصص‌شون به‌روز باشن و آخرین کتابا رو خونده باشن
  • افرادی که دوست دارن هر روز چیزای جدید یاد بگیرن و در هر زمینه‌ای اطلاعات داشته باشن

 


چار کتاب قراره یه مرجع باشه برا پیدا کردن بهترین کتابای غیرداستانی تو حوزه‌های مختلف. یه سایت و اپلیکیشن که پر از خلاصه کتابه. هر کتاب یه صفحه‌ی توضیحات خواهد داشت که کاملا بهتون بگه محتواش چیه و بعد اگه دوست داشتید می‌تونید خلاصه‌ی کامل اون کتابو بخونید.


 

چند نمونه از خلاصه‌های ما

از اون‌جایی که خودمون به شدت عشق کتاب‌ایم و کارمون هم تولید محتواست، بهتون قول می‌دیم که محتوای خلاصه‌شده‌مون کیفیت لازم رو داشته باشه. برای اثبات حرف‌مون چند تا نمونه براتون آماده کردیم که می‌تونید -به عنوان هدیه‌ی ما به شما برای مشارکت‌تون- از طریق لینکای زیر بخونیدشون و با سبک خلاصه کردن ما بیش‌تر آشنا بشید.

خلاصه‌ی کتاب "مهره‌ی ضروری" از "ست گودین"

خلاصه‌ی کتاب "پایان استرس" از "دان جوزف گووی"

 


ما در هر صورت این پروژه رو اجرا خواهیم کرد چون ماهیت کار و ارزشی که ایجاد می‌کنه رو دوست داریم و فکر می‌کنیم یه مشکل واقعی رو حل می‌کنه. اما داستان اینه که اگه بخوایم با نیروی فعلی و منابعی که داریم چار کتابو راه بندازیم، احتمالا حدود یه سال طول بکشه. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از شما بخوایم که با ما هم‌راه بشید و توی این پروژه مشارکت کنید.


 

چار کتاب کِی راه می‌افته؟

با هم‌راهی شما از طریق همین صفحه، اون تعداد کتابی که برا یه سال در نظر داشتیم، تو دو سه ماه خلاصه می‌شن. لیست کتابایی که می‌خوایم خلاصه کنیم هم از این‌جا در دست‌رسه:

دیدن لیست کتاب‌ها موقع افتتاح سایت

البته دسته‌بندی‌های موضوعی چار کتاب فقط اینا نیستن و بسیار متنوع‌تر خواهند بود.

 

این‌که سرعت کار چه‌قدر باشه و این‌که علاوه بر سایت اپلیکیشن هم داشته باشیم یا نه، کاملا به میزان مشارکت شما بستگی داره.

  • اگه مقدار مشارکت کم‌تر از 10 میلیون تومن باشه، وبسایت با 200 کتاب در نیمه‌ی دوم اسفندماه افتتاح می‌شه.
  • اگه مقدار مشارکت بین 10 تا 20 میلیون تومن باشه، وبسایت با 250 کتاب در نیمه‌ی اول اسفندماه افتتاح می‌شه.
  • اگه مقدار مشارکت بین 20 تا 40 میلیون تومن باشه، وبسایت و اپلیکیشن اندروید با 300 کتاب در نیمه‌ی اول اسفندماه افتتاح می‌شن.
  • و اگه مقدار مشارکت از مرز 40 میلیون بگذره، وبسایت و اپلیکیشن اندروید و آی.او.اس با 300 کتاب در نیمه‌ی دوم بهمن ماه افتتاح می‌شن.

با موفقیت این کمپین و مشارکت بالای شما، می‌تونیم برنامه‌ی یک‌ساله‌مونو توی دو سه ماه اجرا کنیم و امیدواریم که تا آخر سال اول فعالیت‌مون بتونیم تعداد خلاصه کتابامونو به 1000 تا برسونیم.

 


کیا قراره چار کتاب رو راه بندازن؟

یه تیم کامل پشت چار کتاب ایستاده. برای آشنایی بیش‌تر با ما می‌تونید وبسایت مربوط به کاری که چند ماه پیش راه انداختیم و اول داستان درموردش بهتون گفتیم رو ببینید.

وبسایت چار ستون

موسس و مدیر ما حامد درخشانی و هم‌موسس و مدیر فنی فرهاد ودیعی هستن.


 

اگه دوست دارید به محض راه افتادن وبسایت برای شیش ماه به همه‌ی کتابای اولیه که لیست‌شون بالاتر اومده و تمام کتابایی که به تدریج به سایت اضافه می‌شن دست‌رسی داشته باشید، تو این پروژه مشارکت کنید. اگه می‌خواید سایت زودتر راه بیفته، به دوستای اهل کتاب‌تون خبر بدید تا میزان مشارکت بیش‌تر هم بشه.

اگه مدیر یه سازمان هستید و می‌خواید یه دنیا کتاب به هم‌کارا و کارمندای سازمان‌تون هدیه بدید، با ما تماس بگیرید.

 

اگه دوست داشتید، در شبکه‌های اجتماعی هم با ما هم‌راه باشید. قول می‌دیم که پر باشیم از خبرای خوب!

اینستاگرام چار کتاب

تلگرام چار کتاب

توییتر چار کتاب

هنوز گزارشی توسط سرپرست پروژه ثبت نشده است.
برای کامنت گذاشتن باید ثبت نام یا ورودکنید
15 دی 1396
خصوصی
14 دی 1396
10,000تومان
14 دی 1396
10,000تومان
10,000تومان
13 دی 1396
11,800تومان

پاداش ها

1,000 تومان

دست‌رسی به تمام خلاصه کتاب‌ها برای دو هفته

4,000 تومان

دست‌رسی به تمام خلاصه کتاب‌ها برای دو ماه

10,000 تومان

دست‌رسی به تمام خلاصه کتاب‌ها برای شش ماه

بعد از افتتاح سایت و اپلیکیشن، آدرس ایمیلی که با وارد کردن آن در پروژه مشارکت داشته‌اید، یک حساب کاربری با دست‌رسی شش‌ماهه به تمام کتاب‌ها خواهد داشت. اشتراک شش‌ماهه‌ی چار کتاب بعد از شروع فعالیت 30هزار تومان خواهد بود.