راه‌اندازی مرکز تیمار و بازپروری حیات وحش

فراخوان همیاری برای راه اندازى و تجهیز اولین مرکز رسمى تیمار و بازپروری حیات وحش کشور

2,041,000 تومان
50,000,000 تومان
پایان یافته
  • راه‌اندازی مرکز تیمار و بازپروری حیات وحش
  • راه‌اندازی مرکز تیمار و بازپروری حیات وحش

پس از سال ها فعالیت داوطلبانه در زمینه تیمار حیات وحش مصدوم در منازل شخصی با هدف احيا و بازگرداندن جانداران مصدوم به طبیعت، با پيگيرى هاى انجام شده، موفق به اخذ مجوز رسمی برای راه اندازی اولين مركز خصوصى تيمار و بازپرورى حيات وحش كشور از سازمان حفاظت محیط زیست شده ایم. ما در نظر داریم در این راستا یک مرکز مجهز و استاندارد با رعايت تمامى اصول و پارامترهاى روز جهان در زمينه روش هاى درمان‌ و همينطور ساخت جايگاه هاى اصولى تيمار و احيا را با همراهى و حمايت مسئولانه حاميان راستين طبيعت، در ظرفيت بالا تاسیس نماييم.


با توجه به مردم نهاد بودن مركز تيمار حيات وحش و عدم تخصیص هر نوع بودجه برای راه اندازی از جانب ارگان های مربوطه، نیاز به مشارکت و همیاری مستمر مردمی خواهیم داشت.

 

عکس شغال


در حال حاضر محل احداث مركز در منطقه كردان واقع در استان البرز در محوطه اى با مساحت ٢ هكتار فراهم شده است. ساخت محل هاى درمان، جايگاه هاى قرنطينه و نگهدارى، فضای بازتوانى و جايگاه هاى پيش از رهاسازى با بودجه بسيار اندك ما، عملياتى شده است.


شايان توجه است تمامى هزينه هاى دريافتى از ياوران ما صرف ساخت و تجهيز مركز و سرويس دهى به حيات وحش مصدوم خواهد شد و هيچيك از گردانندگان اصلى مركز به غير از كارگران، دريافتى، حقوق و هیچ نوع امتيازى از بودجه مركز نداشته و ندارند و مانند گذشته، اعضاى اصلى نيز در پيشبرد خدمات مركز مشاركت مادى و معنوى مستمر و بى مزد و منت خواهند داشت.

همچنين امكان بررسى نحوه هزينه كرد كليه بودجه هاى صرف شده براى حاميان مالى در هر زمان مقتضى بى قيد و شرط ميسر ميباشد و درهاى اولين مركز بازپرورى تخصصى حيات وحش كشور براى بازديد ياوران راستين حيوانات هميشه باز است.

 


مركز نوپاى ما كماكان آماده به همكارى تنگاتنگ فنى و در حد توان مادى، با علاقمندان به شروع اين فعاليت و پاسداشت حيات وحش هر نقطه از كشور عزيزمان خواهد بود.

براى آشنايى با فعاليت هاى ما در گذشته و حال حاضر صفحه:

تيم نجات حيات وحش
WildlifeRescueTeam@

را در تلگرام و يا در اينستاگرام مشاهده نماييد.

براى اطلاعات بيشتر و نياز به ارتباط و رفع هرگونه ابهام احتمالى بيدرنگ با اين شماره تماس بگيريد: 09121771573 (محمدعلى يكتانيك)

 


 

با سپاس از حمايت و توجه شما نسبت به پاسداشت حيات وحش و اعتماد بى قيمتتان به گروه ما
كمك هاى شما، كمك به حفاظت بيشتر از حيات وحش و ميراث طبيعى و همزمان افزاينده مسئوليتهاى ما در اين مسير خواهد بود.

هنوز گزارشی توسط سرپرست پروژه ثبت نشده است.
برای کامنت گذاشتن باید ثبت نام یا ورودکنید
200,000تومان
50,000تومان
100,000تومان
50,000تومان
خصوصی

پاداش ها