موبیکار: اولین دیاگ شخصی و پلتفرم هوشمندسازی خودرو

"یه گجت، یه موبایل و 60 ثانیه وقت" فاصله‌ی تو تا دسترسی به تمام اطلاعات و جزییات کامپیوترهای ماشینت، حتی پراید!

25,608,100 تومان
25,000,000 تومان
پایان یافته
  • موبیکار: اولین دیاگ شخصی و پلتفرم هوشمندسازی خودرو
  • موبیکار: اولین دیاگ شخصی و پلتفرم هوشمندسازی خودرو
  • موبیکار: اولین دیاگ شخصی و پلتفرم هوشمندسازی خودرو
  • موبیکار: اولین دیاگ شخصی و پلتفرم هوشمندسازی خودرو
  • موبیکار: اولین دیاگ شخصی و پلتفرم هوشمندسازی خودرو

 

 

 

 

   بعد از موبایل، تلویزیون، ساعت‌­مچی، یخچال و کنسول‌بازی، همه دوست‌­داریم با ماشین‌هامون هوشمند­­­­تر و ساده‌تر ارتباط برقرارکنیم.

 

   کمپانی‌هایِ خودروسازیِ خارجی امروز تجربه این ارتباط رو خیلی جذاب و شیرین کردند، اما برای ماشین‌های پرطرفدار ایرانی مثل پراید، پژو، سمند و ... یه آرزوی دور به‌ نظر می‌رسه.

 

   درست سه ­سال­ و ­نیم پیش، ما با همین آرزوی مشترک دور هم جمع‌شدیم و امروز با افتخار می‌گیم با «موبیکار» می‌تونید ماشین رو به سادگی به گوشی‌های هوشمند وصل کنید!

 

   برای اطلاعات بیشتر و دیدن ویدئوهای موبیکار با  به سایت و شبکه‌های اجتماعی ما سر بزنید:

وبسایت موبیکار
کانال تلگرام
صفحه اینستاگرام
کانال آپارات
توییتر

   ارتباط مستقیم با تیم موبیکار هم از طریق تلگرام سرپرست پروژه و یا ایمیل زیر امکان پذیره:

ایمیل: info@mobicar.co

 

 

  • موبیکار یه جعبه‌ابزار خودرویی کامله، شامل یک دانگل کوچیک که به تمام کامپیوترهای خودرو (ECU ها) وصل می‌شه و یه اپلیکیشن که روی گوشی یا تبلت شما قابل نصبه. دانگل سخت‌افزاری موبیکار به سادگی توسط خود شما قابل نصبه، ارتباط بین دانگل و اپلیکیشن هم از طریق بلوتوث برقرار می‌شه.
    نحوه‌ی نصب دانگل به ماشین و اتصال اپلیکیشن به دانگل رو توی این ویدئو ببینید.

 

 

  • با موبیکار می‌تونید به راحتی شتاب صفرتاصد خودروتون رو اندازه بگیرید و قدرت موتورش رو با بقیه خودروهای مشابه مقایسه کنید تا اگر احساس کردید که قدرت موتور خودروی‌ شما از بقیه کم‌تره، به موقع دنبال ایراد بگردید و قبل از این‌که توی دردسر بیفتید رفعش کنید.
    توی این ویدئو محاسبه‌ی شتاب صفرتاصد پژو 206 توسط موبیکار رو ببینید.

 

 

  • اپلیکیشن موبیکار به شما این امکان رو می‌ده که مصرف سوخت ماشین‌تون رو به صورت مداوم -لحظه‌ای و میانگین- ببینید و کنترل کنید. با دیدن تغییرات بیش‌ازحد مصرف سوخت، می‌تونید به وجود ایرادهای احتمالی در ماشین و یا ارتباطش با نحوه‌ی رانندگی پی‌ببرید و با انگیزه بیشتری اصلاحشون کنید.
    توی این ویدئو ببینید که چه طور موقع حرکت ماشین و تغییرات سرعت، میزان مصرف سوخت دائم تغییر می‌کنه.

 

 

  • موبیکار مثل یک دستگاه دیاگ شخصی همیشه همراه شماست. یعنی می‌تونید با یک گوشی هوشمند و به‌سادگی ماشین رو عیب‌یابی کنید، کد خطاهای ماشین رو بخونید و حتی به‌وسیله موبیکار اون‌ها رو پاک کنید!
    توی این ویدئو ببینید در صورتی که چراغ چک ماشینتون روشن شد، چه راحت می‌تونید با موبایلتون بفهمید که مشکل از کجاست و چراغ چک رو خاموش کنید.

 

 

  • اپ موبیکار همیشه نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین‌ها رو -هم به صورت لیست و هم روی نقشه- بهتون نشون می‌ده و می‌گه فاصله‌ی شما از اون‌ها چقدره.

 

 

 

 

  • از طریق سامانه‌ی مکانیک‌یاب موبیکار، می‌تونید نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های مناسب و مورد اطمینان رو پیدا کنید و به‌سادگی از طریق اپلیکیشن ازشون نوبت بگیرید. بعد از مراجعه هم می‌تونید درباره  کیفیت خدماتی که گرفتید توی اپلیکیشن بنویسید و به اون تعمیرگاه امتیاز بدید.

              

 

 

  • مشاهده‌ی آنلاین خلافی خودرو هم یکی دیگه از خدمات موبیکار هست که در کنار بقیه قابلیت‌ها، این جعبه‌ابزار رو کامل‌تر می‌کنه.

 

 

 

   البته قابلیت‌های این جعبه‌ابزار خودرویی محدود به همین‌ها نمی‌شه! در صورت حمایت شما، به‌زودی موبیکار طیف گسترده‌تری از خودروها رو تحت پوشش قرار­می‌­ده.

 

   امکانات دیگه‌ای مثل یادآوری سرویس‌های دوره‌ای خودرو، امکان مشاوره با مکانیک‌های مجرب و مورد تایید قبل از مراجعه حضوری و هشدارهای مربوط به دوربین‌های کنترل سرعت و طرح ترافیک هم به اپلیکیشن اضافه می‌شه.

 

   پس اگر شما هم عاشق تکنولوژی و ماشین‌بازی هستید، همین حالا به جمع حامیان موبیکار بپیوندید تا زودتر از همه موبیکار رو داشته­‌باشید. اولین سری محصولات سه هفته بعد از اتمام کمپین آماده‌ی تحویل می‌شن و با توجه به اولویت پیش‌خریدها، تحویل داده می‌شن.

 

   ما تصمیم گرفتیم قبل از اینکه موبیکار رو برای فروش توی بازار عرضه‌کنیم، این امکان رو به عاشقای تکنولوژی بدیم که بتونند زودتر از هرکسی و البته با قیمت خیلی مناسب‌تر این محصول رو تهیه‌کنند! 

 

   برای همین فاندوران رو انتخاب‌کردیم و تصمیم‌گرفتیم یه کمپین با کلی شرایط ویژه ترتیب بدیم. این‌جوری ما می­تونیم راحت‌تر شما رو، که عشقِ تکنولوژی هستید، پیدا کنیم. شما هم می‌­تونید سریع‌تر و با شرایط بهتر موبیکار رو داشته‌باشید و از ابتدا با نظراتتون گام‌به‌گام در توسعه دادنش سهیم باشید.

 

 

 

 

 

­

 

   موبیکار تا امروز قابلیت ساپورت خودروهای ایرانی پرطرفدار یعنی خانواده‌ی خودروهای "پراید، تیبا، ساینا، پژوهای 206، 405 و پارس، سمند، سورن، رانا، ال90 و ساندرو" برای مدل‌های انژکتوری رو داره. اما این همه‌ی ماجرا نیست! تیم ما با تلاش مستمر در حال توسعه‌ی موبیکار به سایر خودروهای غیرایرانی و پوشش کامل خودروهای رایج توی ایرانه. همچنین الان فقط نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن موبیکار آماده است، اما این مژده رو به آیفون داران می‌دیم که نسخه iOS هم در حال آماده سازی هست و به زودی در اختیار شما قرار می‌گیره!

     به طور دقیق‌تر، هرکدوم از یونیت‌های کنترل‌کننده موتور، ترمز ABS، کیسه‌هوا، بدنه و گیربکس اتوماتیک در صورتی که در خودروی شما وجود داشته‌باشه، طبق اطلاعات زیر قابل اتصال به موبیکار هستند:

- پراید (فقط انژکتوری)، تیبا و ساینا، پژو RD؛ یونیت‌های کنترل‌کننده‌ی موتور، ترمز ABS و کیسه‌هوا با توجه به سال ساخت خودرو و در صورت وجود این سیستم‌ها (در این خودروهای یونست کنترل‌کننده بدنه وجود نداره)

- پژو 405، پژو پارس، پژو 206 مدل سال 90 به بعد (تولید ایران)، سمند، سورن، رانا و دنا؛ یونیت‌های کنترل‌کننده‌ی موتور، ترمز ABS، کیسه‌هوا و گیربکس اتوماتیک با توجه به سال ساخت و در صورت وجود این سیستم‌ها در خودرو 

- پژو 206 مدل سال 90 و قبل‌تر، تندر 90 (ال90) و ساندرو؛ یونیت‌های کنترل‌کننده‌ی موتور، ترمز ABS، کیسه‌هوا، بدنه و گیربکس اتوماتیک با توجه به سال ساخت و در صورت وجود این سیستم‌ها خودرو

 

   سخت‌افزار موبیکار یه دانگل بلوتوث هست که به سادگی آب خوردن به پورت دیاگ (عیب‌یابی) خودرو یا همون پورت OBDII وصل می‌شه و هر کس خودش می‌تونه این کار رو در عرض 10 ثانیه انجام بده! همچنین بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن موبیکار روی تلفن همراه هوشمندتون، به سادگی و تنها با روشن کردن بلوتوث گوشی می‌تونید ارتباط بین دانگل و اپلیکیشن موبایل رو برقرار کنید.
توی این ویدئو ببینید که چه طوری در عرض کمتر از 1 دقیقه و بدون نیاز به فرد متخصص می‌تونید با انجام این مراحل موبیکار رو راه‌اندازی کنید و ماشینتون رو عیب‌یابی کنید یا از امکانات دیگه موبیکار استفاده کنید.

 

 

 

 

   اگر پیگیر اخبار محصولات مشابه بوده‌باشی، حتما تا الان به نمونه‌هایی برخوردی و شاید برات این سوال پیش اومده باشه که فرق موبیکار با اونا چیه. اولین و مهم‌ترین تفاوت اینه که دستگاه‌های مشابه، فقط قابلیت عیب‌یابی موتور خوردو رو دارن و اونم به صورت محدود و عمومی.

 

   اولاً تلاش تیم ما بر اینه که نه فقط موتور، بلکه تمام بخش‌های فنی خودرو رو تحت پوشش قرار‌بدیم. تو این راه هم موفق­‌بودیم و موبیکار امروز علاوه بر ساپورت کامل موتور (Full Engine Support)، سیستم‌های دیگه‌ی ماشین رو هم پشتیبانی می‌کنه مثل:

- گیربکس اتوماتیک (AT)
- کیسه‌های هوای ایمنی (Airbag)
- سیستم ترمز (ABS)
- سیستم کنترل‌کننده اجزای اتاق و بدنه (BSI) مثل قفل مرکزی، برف‌پاک‌کن، عقربه‌های آمپر
- و ... 

 

   یعنی قابلیت نمایش و کنترل بیش از 500 حسگر (Sensor) و عملگر (Actuator) رو توی یه ماشین مثل پژو 206 داره. در صورتی که نمونه‌های معمولیِ موجود، حداکثر و در بهترین حالت 20 سنسور رو پوشش می‌ده و فقط هم قابلیت نمایش مقادیر سنسور رو داره و هیچ کنترلی روی سنسورها نداره.
با تغییر وضعیت هر کدوم از عملگرها مثل چراغ‌ها می‌تونید پارامتر مربوط به اون رو توی اپیلیکشن ببینید و تغییراتش رو دنبال کنید، مثل که توی این ویدئو می‌تونید ببینید چه جوری.
همچنین مقادیر دقیق و تغییرات پارامترهای عددی مثل دورموتور به صورت عدد، عقربه و نمودار توی اپلیکیشن نمایش داده می‌شه که تو این ویدئو مشخصه.

 

 

 

   دوماً موبیکار یه سیستم ارتباطیِ دوطرفه است. یعنی نه‌ تنها زبان گویای خودروی شماست و وضعیت و جزئی‌ترین اطلاعات خودروتون رو می‌خونه و به شما می‌گه، بلکه برای شما هم این امکان رو فراهم می‌کنه که با ماشینتون حرف بزنید و بهش فرمان بدید!

 

   به بیان دیگه با موبیکار می‌تونید وضعیت اجزای مختلف خودرو مثل سیستم انژکتور، تهویه، پنجره‌ها، چراغ‌ها، عقربه‌هایسرعت و دور موتور و آمپر، و ... رو ببینید و در عین حال تغییر بدید و عملکردشون رو از طریق موبایل تست کنید. درست مثل یه دستگاه دیاگ حرفه‌ای که میلیون‌ها تومن گرون‌تره!
مثلا توی این ویدئو عملگر برف‌پاک‌کن و شیشه‌شور پژو 206 رو با موبایل تست می‌کنیم.
یا این ویدئو بررسی وضعیت سلامت قفل مرکزی ماشین در خودرو ال90 رو نشون می‌ده.

 

 

 

 

   این دو ویژگی تا امروز فقط منحصر به دستگاه‌های دیاگ حرفه‌ای بود، که نمونه‌شو شاید دست تعمیرکارتون دیده باشید. اما از حالا به بعد می‌تونید این امکانات رو در کنار کلی ویژگی دیگه که اپلیکیشن موبیکار دراختیارتون می‌گذاره، توی یه بسته جمع‌وجور به اسم موبیکار و با هزینه مناسب داشته‌باشید.

 

 

 

   در صورتی که شما هم به تکنولوژی‌های حوزه خودرو علاقمند هستید و قصد حمایت از این پروژه رو دارید، لطفا ایمیل و شماره تلفن همراهتون رو در اختیار ما بگذارید تا لینک دانلود رایگان اپلیکیشن رو براتون ارسال کنیم و بتونید همین حالا از خدمات مستقل از سخت‌افزار (مثل پمپ‌بنزین‌یاب و مکانیک‌یاب) استفاده کنید. همچنین در صورت خرید هر کدوم از دانگل‌های موبیکار، حداکثر تا 3 هفته بعد از اتمام کمپین، دانگل به دست شما می‌رسه و می‌تونید از قابلیت‌های اصلی موبیکار بهره‌مند شید.

   ضمنا موبیکار رو به دوستای گجت‌بازتون هم معرفی کنین... حتما غافل‌گیر می‌شن. ما هم برای اینکه راحت‌تر این کار رو انجام‌بدید، بعد نصب اپیلکیشن و ایجاد حساب کاربری، یه کد اختصاصی براتون درست می‌کنیم که به ازای افرادی که با کد شما توی اپ موبیکار ثبت‌نام کنن، هم برای شما و هم برای اونا مزایا و تخفیفات ویژه‌ای خواهیم داشت.

 

   برای دونستن جواب سوال‌هاتون و دیدن ویدئوهای بیشتر درباره موبیکار، از طریق وبسایت، تلگرام یا اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

اعضای تیم پروژه

23 مهر 1396
شروع پروژه

  • 10 آبان 1396

    سپاس از حمایت شما

    حمایت‌های شما به ما انرژی مضاعف می‌ده :) 

    از خرید شما متشکریم و طی 1-2 روز بعد از خرید و حمایت، فایل نصب اپلیکیشن رو براتون می‌فرستیم.
    اگر شماره تماس و ایمیل خودتون رو موقع خرید و حمایت در اختیار ما بگذارید، راحت‌تر و سریع‌تر می‌تونیم با هم در تماس باشیم :)

    سوالات و نظراتتون رو از قسمت تماس با سرپرست یا دیدگاه‌های همین سایت با ما در میون بگذارید. 
    بقیه اخبار رو هم از همین قسمت یا از شبکه‌های اجتماعی ما دنبال کنید.

    تیم موبیکار

  • 5 آذر 1396

    آماده‌سازی سفارشات

    سلام دوستان!

    قطعات و لوازم سفارشات شما به دستمون رسیده :)​

    پیش به سوی آماده‌سازی و مونتاژ بُردها!
    ممنونیم که از ما حمایت کردید :)

  • 7 آذر 1396

    طراحی و انتخاب جعبه

    سلام دوباره :)

    برای بسته‌بندی موبیکارها، چند نمونه جعبه طراحی کردیم!
    شما کدومو بیشتر می‌پسندین؟
    می‌تونید برید توی اینستاگرام یا تلگرام ما و به جعبه دلخواهتون رای بدید!
     

  • 13 آذر 1396

    اخبار تکمیلی

    سلام دوستان
    روز بخیر

     امروز روز آخر این کمپین هست و ممنونیم از همه دوستانی که تا امروز از ما حمایت کردند. لطفن ایمیل‌هاتون رو چک کنید. براتون از طریق ایمیل لینک دانلود اپلیکیشن و فرم اطلاعات خودرو جهت تکمیل سفارش ارسال شده، لطفا در اسرع وقت این فرم رو پر کنید و برای ما بفرستید.

    همچنین خیلی از دوستان پیام دادن و در مورد اینکه روی خودروشون به طور دقیق کدوم سیستم‌ها پشتیبانی می‌شه سوال کردند. چون تعداد سوال‌ها زیاد تو قسمت "سوال ها: کدوم خودروها می تونن به موبیکار متصل شن؟" توضیحات تکمیلی رو اضافه کردیم. لطفا و حتما به این بخش مراجعه کنید و توضیحات تکمیلی رو بخونید.

  • 19 آذر 1396

    «موبیکار، سلامت ماشین شما را چک می‌کند!»

    سلام دوباره!

    روز شنبه 18 آذر 96 گزارشی توی هفته‌نامه استارتاپی «شنبه» چاپ شد درباره موبیکار!
    اگر دوست دارید درباره استارتاپ و تیم ما بیشتر بدونید پیشنهاد می‌کنم این گزارش رو بخونید :)

     

  • 27 آذر 1396

    بُردهای سفارشات آماده شد!

    بردها بعد از چاپ امروز به دستمون رسیده! مرحله بعدی مونتاژه :)
    منتظر خبرهای بعدی ما باشید!

  • 28 آذر 1396

    تمدید مجدد کمپین

    سلام دوستان عزیز!
    به علت درخواست دوستانی که تا دیروز موفق به خرید نشدند، ما کمپین رو برای بار دوم تمدید کردیم!
    کمپین از امروز تا 2 هفته دیگه ادامه داره، با 50 هزار تومن تخفیف.
    دوستانی که توی این فاز اقدام به خرید کنند، حدود 3 هفته بعد از اتمام کمپین محصول رو تحویل می‌گیرند.

    البته دوستانی که توی زمان اولیه یا در فاز اول تمدید خریداری کردند تاریخ تحویلشون جابجا نخواهد شد و طبق همون زمان قبلی موبیکار رو تحویل می‌گیرند :)

    از پشتیبانی و صبر شما ممنونیم :)
    موبیکار

  • 7 دی 1396

    دیگه چیزی تا ارسال موبیکار نمونده!

    سلام دوستان
    اول از همه ممنونیم از شما بخاطر حمایت و صبر و پیگیریتون :)
    بردهای سری اول سفارشات مونتاژ شده و آمادس!
    منتظریم که جعبه‌های بسته‌بندی از راه برسند و این چند روز تاخیر رو بگذارید به پای بدقولی سازنده جعبه‌ها ...

  • 13 بهمن 1397

    موبیکار برمی‌گردد!!!

    سلام دوباره به همه دوستان

    بعد از گذشت یکسال از پیش فروش قبلی بالاخره موبیکار بعد از کش و قوس‌های فراوان به تولید صنعتی رسید و حالا می‌تونید با زمان انتظار حداکثر دو هفته پس از تمام شدن کمپین دانگل موبیکار رو دریافت کنید. 

برای کامنت گذاشتن باید ثبت نام یا ورودکنید
1396/10/8
نرم افزار تونو ارتقا بدید.فکر کنم مشولاتی داره
1396/9/27
سلام آقای نیکوکار، هنوز درباره تعویض به این شکل تصمیمی وجود نداره.
1396/9/27
سلام، دوستانی که تا تاریخ 13 آذر اقدام به خرید کردند حدود 1 هفته الی 10 روز دیگه موبیکار به دستشون می‌رسه. دوستانی که بعد از اون تاریخ خرید انجام دادند، حدود 3-4 هفته دیگه به دستشون می‌رسه. ممنون از صبر و شکیبایی شما.
1396/9/27
امکان تعویض وجود داره؟ مثلا من الان تیبا دارم اما انشالله شش ماه دیگه میخوام ماشینمو عوض کنم. اون زمان می تونم یه نسخه دیگه بخرم و نسخه فعلی رو تحویل بدم و مابه التفاوت رو بپردازم؟
1396/9/27
سلام .تاریخ کمپینتون تموم شد.فرم هم پر کردم فرستادم.میخواستم ببینم کی بدستمون میرسه.
21 خرداد 1398
5,000تومان
14 اسفند 1397
1,000تومان
11 دی 1396
174,000تومان
139,000تومان
139,000تومان

پاداش ها

این پاداش تمام شده است.
5,000 تومان

حمایت از موبیکار

اپلیکیشن رایگان اندروید رو نصب کن و تا وقتی نوبت خرید دانگل بشه از خدمات مکانیک‌یاب و پمپ‌بنزین‌یاب استفاده کن! ضمنا با حمایت از این پروژه در اولویت خرید دانگل قرار می‌گیری و پس از اتمام تحویل پیش‌فروش‌ها، می‌تونی اقدام به خرید دانگل از سایت ما و با 10% تخفیف کنی. اما همون‌جوری که قول دادیم، اگر 4 نفر دیگه با کد اختصاصی شما، که بعد از ایجاد حساب کاربری تو اپلیکیشن دریافت می‌کنی، توی اپ موبیکار ثبت‌نام کنند، موقع خرید بعد انتخاب نوع ماشین، فقط 50% قیمت دانگل رو می‌پردازی!

این پاداش تمام شده است.
139,000 تومان

پیش‌خرید موبیکار (خانواده پراید، تیبا و ساینا)

با پیش‌خرید دانگل، علاوه بر 100هزارتومن تخفیف (قیمت اصلی 189,000 تومن)، اپلیکیشن رایگان اندروید رو نصب کن و تا وقتی دانگل رو تحویل بگیری از خدمات مکانیک‌یاب و پمپ‌بنزین‌یاب استفاده کن! حداکثر تا 3 هفته بعد از اتمام کمپین هم دانگل رو تحویل بگیر و جزء نفرات اولی باش که موبیکار دارن و می‌تونن از خدمات عیب‌یابی اپلیکیشن استفاده کنن! منظور از خانواده پراید تمام مدل‌های پراید انژکتوری (سایپا 131 و 132، پراید وانت یا همون سایپا 151 و سایپا 111 بدون صندوق) مدل سال 86 به‌بعد هست. همچنین هر دو مدل تیبا 1 و تیبا 2 و خودرو ساینا رو هم پشتیبانی می‌‌کنه.

این پاداش تمام شده است.
159,000 تومان

پیش‌خرید موبیکار (خانواده پژو 405، پژو پارس، خانواده سمند و دنا)

با پیش‌خرید دانگل، علاوه بر 100هزارتومن تخفیف (قیمت اصلی 209,000 تومن)، اپلیکیشن رایگان اندروید رو نصب کن و تا وقتی دانگل رو تحویل بگیری از خدمات مکانیک‌یاب و پمپ‌بنزین‌یاب استفاده کن! حداکثر تا 3 هفته بعد از اتمام کمپین هم دانگل رو تحویل بگیر و جزء نفرات اولی باش که موبیکار دارن و می‌تونن از خدمات عیب‌یابی اپلیکیشن استفاده کنن! منظور از خانواده پژو 405، تمام مدل‌های انژکتوری سال 86 به‌بعد و مدل‌های مختلف پژو پارس (پرشیا) هست. خانواده سمند هم شامل انواع سمند انژکتوری، سورن و دنا می‌شه.

این پاداش تمام شده است.
174,000 تومان

پیش‌خرید موبیکار (خانواده ال90 و ساندرو)

با پیش‌خرید دانگل، علاوه بر 100هزارتومن تخفیف (قیمت اصلی 224,000 تومن)، اپلیکیشن رایگان اندروید رو نصب کن و تا وقتی دانگل رو تحویل بگیری از خدمات مکانیک‌یاب و پمپ‌بنزین‌یاب استفاده کن! حداکثر تا 3 هفته بعد از اتمام کمپین هم دانگل رو تحویل بگیر و جزء نفرات اولی باش که موبیکار دارن و می‌تونن از خدمات عیب‌یابی اپلیکیشن استفاده کنن! خانواده ال90 شامل همه مدل‌های ال90 و ساندرو می‌شه.

این پاداش تمام شده است.
174,000 تومان

پیش‌خرید موبیکار (خانواده پژو 206، 207 و رانا)

با پیش‌خرید دانگل، علاوه بر 100هزارتومن تخفیف (قیمت اصلی 224,000 تومن)، اپلیکیشن رایگان اندروید رو نصب کن و تا وقتی دانگل رو تحویل بگیری از خدمات مکانیک‌یاب و پمپ‌بنزین‌یاب استفاده کن! حداکثر تا 3 هفته بعد از اتمام کمپین هم دانگل رو تحویل بگیر و جزء نفرات اولی باش که موبیکار دارن و می‌تونن از خدمات عیب‌یابی اپلیکیشن استفاده کنن! خانواده پژو 206 شامل همه تیپ‌های 206 و مدل‌های داخلی 82 به‌بعد می‌شه. همچنین همه مدل‌های 207 و خودروی رانا.

407,000 تومان

پیش‌خرید موبیکار (خانواده پراید، تیبا و ساینا)

با پیش‌خرید دانگل، اپلیکیشن رایگان اندروید رو نصب کن و تا وقتی دانگل رو تحویل بگیری از خدمات مکانیک‌یاب و پمپ‌بنزین‌یاب استفاده کن! حداکثر تا 2 هفته بعد از اتمام کمپین دانگل رو تحویل بگیر و نفراتی باش که موبیکار دارن و می‌تونن از خدمات عیب‌یابی اپلیکیشن استفاده کنن! منظور از خانواده پراید تمام مدل‌های پراید انژکتوری (سایپا 131 و 132، پراید وانت یا همون سایپا 151 و سایپا 111 بدون صندوق) مدل سال 86 به‌بعد هست. همچنین هر دو مدل تیبا 1 و تیبا 2 و خودرو ساینا رو هم پشتیبانی می‌‌کنه.

490,000 تومان

پیش‌خرید موبیکار (خانواده ال90 و ساندرو)

با پیش‌خرید دانگل، اپلیکیشن رایگان اندروید رو نصب کن و تا وقتی دانگل رو تحویل بگیری از خدمات مکانیک‌یاب و پمپ‌بنزین‌یاب استفاده کن! حداکثر تا 2 هفته بعد از اتمام کمپین دانگل رو تحویل بگیر و نفراتی باش که موبیکار دارن و می‌تونن از خدمات عیب‌یابی اپلیکیشن استفاده کنن! خانواده ال90 شامل همه مدل‌های ال90 و ساندرو می‌شه.

577,000 تومان

پیش‌خرید موبیکار (خانواده پژو 405، پژو پارس، خانواده سمند و دنا)

با پیش‌خرید دانگل، اپلیکیشن رایگان اندروید رو نصب کن و تا وقتی دانگل رو تحویل بگیری از خدمات مکانیک‌یاب و پمپ‌بنزین‌یاب استفاده کن! حداکثر تا 2 هفته بعد از اتمام کمپین دانگل رو تحویل بگیر و نفراتی باش که موبیکار دارن و می‌تونن از خدمات عیب‌یابی اپلیکیشن استفاده کنن! منظور از خانواده پژو 405، تمام مدل‌های انژکتوری سال 86 به‌بعد و مدل‌های مختلف پژو پارس (پرشیا) هست. خانواده سمند هم شامل انواع سمند انژکتوری، سورن و دنا می‌شه.

631,000 تومان

پیش‌خرید موبیکار (خانواده پژو 206، 207 و رانا)

با پیش‌خرید دانگل، اپلیکیشن رایگان اندروید رو نصب کن و تا وقتی دانگل رو تحویل بگیری از خدمات مکانیک‌یاب و پمپ‌بنزین‌یاب استفاده کن! حداکثر تا 2 هفته بعد از اتمام کمپین دانگل رو تحویل بگیر و نفراتی باش که موبیکار دارن و می‌تونن از خدمات عیب‌یابی اپلیکیشن استفاده کنن! خانواده پژو 206 شامل همه تیپ‌های 206 و مدل‌های داخلی 82 به‌بعد می‌شه. همچنین همه مدل‌های 207 و خودروی رانا.